Vacature: Zorgondernemer Coördinator Wlz Hoeksche Waard, Haaglanden, Drechtsteden, BAR-gemeenten, Delfland-Westland-Schieland-Oostland of omliggende regio

Ben jij de ondernemende en verbindende coördinator die A&A Thuishulp voor Wlz Begeleiding op de kaart gaat zetten in Hoeksche Waard, Haaglanden, Drechtsteden, BAR-gemeenten, Delfland-Westand-Schieland of Oostland (Lansingerland)? Ga jij samen met ons bouwen en heb je interesse in ons provisie model? Lees dan snel verder over deze rol. 

Als coördinator Wlz Begeleiding ben jij de spil tussen de doorverwijzers, zoals casemanagers dementie en wijkverpleegkundigenmedewerkers van zorgorganisaties, de Individueel Begeleiders en de cliënten die thuishulp ontvangen en hun mantelzorgers.

Over A&A THUISHULP

A&A Thuishulp biedt ondersteuning thuis aan voornamelijk ouderen en aan mensen met een chronische beperking, bijvoorbeeld met dementie. Zo dragen we er aan bij dat zij prettig zelfstandig blijven wonen. Daarbij staat persoonlijke aandacht van een zorgzame medewerker centraal.

A&A Thuishulp is de afgelopen jaren flink gegroeid, met name in Wmo Huishoudelijke ondersteuning in een aantal gemeenten. A&A Thuishulp is ook gecontracteerd met de zorgkantoren Zilveren Kruis, VGZ en sinds kort ook met CZ Zorgkantoor. Wij zijn op zoek naar een ondernemende en verbindende coördinatoren die op commissiebasis A&A Thuishulp op de kaart gaat zetten voor Wlz Begeleiding in een aantal omliggende regio's.


Over de rol

Jij:

* neemt actief contact op met doorverwijzers, (toekomstige) cliënten en dienstverleners. Je bespreekt telefonisch en via huisbezoeken met cliënten en hun naasten wat de wensen zijn, zorgt dat er een zorgplan komt en gaat op zoek naar een goede match met een Individueel Begeleider.

* volgt het proces totdat cliënt en begeleider afspraken hebben gemaakt en je verwerkt het administratief. Het contact met cliënt en dienstverlener daarna is voor jou vanzelfsprekend. Je zorgt ervoor dat ze je weten te vinden en je vindt het fijn om contact te houden. Je kunt zelfstandig werken en werkt goed samen met anderen binnen de organisatie.

* voert sollicitatie- functionerings- en verzuimgesprekken. Je coördineert de thuishulp met begrip voor de wensen van de cliënt en van jouw medewerkers en bent tegelijkertijd ook duidelijk in wat wel en niet kan.

In deze functie ben jij primair verantwoordelijk voor Wlz Begeleidingscliënten in jouw regio. Je zorgt dat jouw medewerkers hun werk met plezier doen en dat de cliënten blij zijn met de hulp die ze krijgen. Je wordt hierbij ondersteund door collega’s vanuit het kantoor in Rotterdam.

Naast de coördinatie van de medewerkers en de cliënten, ben je gesprekspartner voor tal van samenwerkende partijen in de zorg. Zo onderhoud je contact met het betreffende zorgkantoor die verantwoordelijk is voor de Wet langdurige zorg (Wlz). 

Je rapporteert aan de directeur van A&A Thuishulp en hebt o.a. ook contact met de financieel manager en coördinatoren uit andere regio’s.


Jouw Profiel

Met jouw spontaniteit en betrokkenheid laat je een positieve indruk achter bij jouw professionele netwerk. Mensen vinden het fijn dat ze bij jou terecht kunnen. Je bent stressbestendig als het wat drukker wordt en weet je werk goed te plannen en te organiseren en waar nodig ondersteuning te vragen of te regelen. Je vindt het leuk om je in te zetten voor de medewerkers, de cliënten en de organisatie.

Jij:

  • Bouwt graag A&A Thuishulp Wlz Begeleiding op in een van de genoemde regio's of omstreken.
  • Hebt een opleiding in de zorg, bijvoorbeeld als Verzorgende IG of Verpleegkundige
  • Bent 28 - 36 uur per week beschikbaar voor A&A Thuishulp. In de beginfase kan dit minder zijn, maar je tijdsbesteding zal groeien met het aantal cliënten en medewerkers. Snel reageren op aanvragen is belangrijk, dus we willen dat je je zo flexibel mogelijk opstelt om snel te kunnen handelen (binnen 24 uur). Een goede werkplanning is van belang. Jij weet wanneer welke cliënten, medewerkers en casemanagers te bellen en welke taken je voor die dag nog af moet hebben.
  • Woont in een van de genoemde regio's of vlakbij en kent het goed
  • Hebt ervaring in het coördineren/aansturen van medewerkers en kan goed inschatten welke medewerker past bij de klant. 
  • Bent servicegericht en verbindend naar cliënten, medewerkers, collega’s, en doorverwijzers zoals casemanagers dementie en wijkverpleegkundigen
  • Hebt ervaring met plan- en rapportagesysteem Nedap Ons of vergelijkbaar


DE ARBEIDSVOORWAARDEN/PROVISIE/VERDIENMODEL

Deze vacature is voor een ondernemende coördinator die zich zal richten op cliënten voor Wlz Begeleiding in een van de genoemde of omliggende regio's. Deze functie zal niet in loondienst zijn, maar op commissiebasis, zoals we dit ook al in enkele andere regio’s doen.

Als je voor A&A Thuishulp gaat werken, willen we een langdurige samenwerking aangaan. 

Wij bieden:

  • Het opbouwen van jouw ‘eigen winkel’ van Wlz Begeleidingscliënten en Begeleiders in jouw regio
  • Afwisselend werk
  • Je kunt veelal vanuit huis werken (als je thuissituatie dat niet toelaat, vanaf een werkplek bij jou in de buurt); je zult ook veel cliënten bezoeken.
  • Je werkt ook samen met andere coördinatoren van A&A Thuishulp in andere regio's
  • De personeelsadministratie wordt grotendeels door het hoofdkantoor gevoerd (de Begeleiders zijn in loondienst bij A&A Thuishulp of werken als ZZP'er).
  • Een aantal keer per jaar houden we een bijeenkomst met de Wlz Begeleidingscoördinatoren uit verschillende regio’s.
  • Je ontvangt maandelijks een provisie op basis van de gewerkte uren van de door jouw geplaatste medewerkers bij cliënten voor Wlz Begeleiding. We kunnen je hier rekenvoorbeelden van geven.


Voor meer informatie, neem gerust contact op met Jan-Willem Hoogeweegen, directeur A&A Thuishulp via jan-willem@aathuishulp.nl .


We gaan graag met jou in gesprek