Complimenten en klachten

Geef hier uw compliment of dien uw klacht in!

Bespreek uw klacht

Als u een klacht, verbeterpunt of een goede toevoeging heeft, kunt u die bespreken met de betreffende hulp in huis, teamleider of ons bellen op 010-3020130. Wij proberen dan samen met u tot een oplossing te komen. Onze klachtenfunctionaris is Anton Weeda en hij is op dit telefoonnummer bereikbaar.


U mag ons ook bellen om een compliment te geven! Onze medewerkers en teamleiders vinden het natuurlijk leuk om dit rechtstreeks van u te horen!


U kunt ook hieronder uw naam, e-mail adres, telefoonnummer en compliment of klacht invullen. Als u dit wilt, zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen. 


A&A Thuishulp is lid van branchevereniging SPOT. Indien uw wilt kunt u ook gebruik maken van de klachtenregeling van de branchevereniging.

Voor meer informatie zie: www.verenigingspot.nl/klachten


Het beleid voldoet aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

U ontvangt uiterlijk binnen zes weken een reactie;

Via SPOT kunt u gebruik maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris;

Indiening is mogelijk zonder melding aan begeleider/zorgverlener;

U heeft bezwaarmogelijkheden;

A&A Thuishulp is via vereniging SPOT aangesloten bij een geschilleninstantie.